Wednesday, July 29, 2009

..Award..Zie......


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

zie..a.k.a chome.....aku mule kenal kat "UM" umah lama dulu2..
ade 'hero kecik' sorang..bile lagi nak tambah heroin?
tak pernah jumpe...
suke benor masak...
1 negeri nge aku..

Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobbies

anak ke-8 dari 10 adik-badik...
paling rendah dalam keluarga...
dah ade 2 anak..alhamdulillah...
tengah berusaha nak turunkan berat...
peramah lah jugak.....
ramai yg ingat aku nih cikgu....hahahaa...
lepas ain lahir smpai skrg xsuke pakai cincin...
suker gak shopping....
tak suke lipat baju...baru jer bberapa helai lipat..
mulut dah menguap2..tp kena buat jugak...
suker buat..kraftangan...tp skrg mase mcm xcukup jer...
nape ekk..?

Pick your 10 most deserving receipients and describe them.

1.. LIYA...
2..ZURA ..mummy bam2
9.. lagi yg nak buat silakan...

Leave a comment on the receipient's blog to tell them they've been tagged

walaupun nama korang aku tak sebut.. @ aku tak kenal korang...
sila lah ambik AWARD yang akan di turun-temurun kan ini...




2 comments:

  1. Hi, it's a very great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    ReplyDelete