Friday, August 7, 2009

....Award dari Chome a.ka. Zie

assalamualaikum...(wajib jawap...)
sori lah chome...anugerah yg mu bagi baru arinih aku g ambik...
sebulan dohh.....sbb lama tak ambik...?????
jap aku pk...mmm..........aku dok ingat/bizi/dan malas...
nih aku ambik serr...dulu...lengkali aku g ambik lagi...

1. Kenapa korang rase korang patut dapat award ni.???

sbg tanda persahabatan....org memberi kita menerima...

2. Ucapkan penghargaan korang pada sape setelah terima award ini

mekasih..thank you.. tocheee..nandree...daun keladi..lainkali nak lagi..

3. Korang wajib bagi pd 10 orang penerima award ini plak.

alamak...kengkawanku blum ckup 10 org..! abih camner..?? pd..liya,zura,nurul....DAN kenkawan dlm list yg uols rase blumpernah dpt award ni lagi....silakan ambik.....





No comments:

Post a Comment